نمایش منو و دسته بندی
بستن

قیچی آشپزخانه 8 کاره

8 Function Kitchen Scissors

قیمت محصول

199,000 تومان
36 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

قیچی آشپزخانه 8 کاره

دارای ارگونومی مناسب برای راست دست ها و چپ دست ها

مجموعه 8 ابزار کاربردی در یک محصول

دارای درپوش مگنتی جهت چسباندن به یخچال و ..


قیمت : 199000 تومان


قیچی 8 کاره آشپزخانه یک قیچی منحصر به فرد است که با طراحی فوق العاده هوشمندانه ای که دارد می تواند چندین کار سنگین را با هم انجام دهد. در نگاه اول این محصول یک قیچی با تیغه های بسیار تیز که تیغه های تیز استیل ضدزنگ با لبه های دندانه دار برای جلوگیری از لغزش در هنگام برش میباشد میتوان از آن برای برش نان, میوه و سبزیجات و حتی مرغ و گوشت استفاده کرد اما پس از جدا کردن 2 تیغه ی این محصول از یکدیگر از کارایی بسیار بالای آن شگفت زده خواهید شد.اولین کاربرد هریک از تیغه ها استفاده به عنوان چاقویی بسیار تیز و کاربردی میباشد. در انتهای یکی از دسته های این قیچی قطعه ای فلزی قرار داده شده که میتوان از آن به عنوان درب باز کن , پیچ گوشتی 2 سو , لگه گیر سیب زمینی و حتی برای ایجاد سوراخ بر روی پوسته ی آهکی تخم مرغ استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این قیچی میتوان به وجود پوست کن تیز بر روی یکی از تیغه ها اشاره کرد. ازویژگی های بسیار کاربردی این محصول تبدیل شدن یکی از تیغه ها به فلس گیر ماهی است که با چندحرکت به راحتی میتوان این کار را انجام داد.اما مهم ترین ویژگی این محصول که سبب تمایز آن با کالاهای مشابه میگردد خاصیت مگنتی این قیچی میباشد که به واسطه ی آن میتوانید قیچی را بر روی سطوح مختلف مانند یخچال نصب کرده و به این ترتیب قیچی بدون خطر برای فرزندانتان در دسترس شما باشد.
هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید. در آشپزخانه می توانیم هنگام سرو مرغ، سبزیجات را خرد کنیم یا به راحتی استخوان ها را برش دهیم. می توانید از آن به عنوان کرکر فندقی یا گردو استفاده کنید. به راحتی می توانید درب بطری های خود را باز کنید. به طور خلاصه، به لطف قیچی جادویی 8 کاره، کاری که در زندگی روزمره انجام می دهید اکنون کاربردی تر شده است. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.


قیمت : 199000 تومان



ویژگی های قیچی آشپزخانه 8 کاره:
- پوستکن , فلس گیر , درب بازکن , گردوشکن , پیچ گوشتی ,قیچی برش گوشت و مرغ , لکه گیر و چاقوی برش
- دارای ارگونومی مناسب برای راست دست ها و چپ دست ها
- دارای درپوش مگنتی جهت چسباندن به یخچال و ...
- مجموعه 8 ابزار کاربردی در یک محصول
- ابعاد محصول: 7.5 در 20 سانتی متر
- 2 لبه تیز دندانه دار و صاف
- جنس استیل ضد زنگ



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 199000 تومان